fredag, juli 27, 2012

Skär

Idag väntade vi besök av några vänner från sthlm. Deras minsta vaknade i natt med feber så de sköt upp resan och hoppas på att komma imorgon. Vi fick då planera om och vi besökte då havet med hjälp av cyklarna. Där mötte vi kossor som vi fick sjasa iväg då de stod på stigen. Mkt trevlig dag.


Inga kommentarer: